מפגן התמיכה בארה"ב: מאות אלפים בקריאה לשחרור החטופים

מפגן התמיכה בארה"ב: מאות אלפים בקריאה לשחרור החטופים
הפגנת ענק לתמיכה בישראל ומאבק באנטישמיות - בין הנואמים מנהיגי הקונגרס האמריקני ונציגי ממשל בכירים • העצרת הוגדרה על ידי המשרד לביטחון המולדת של ארצות הברית כאירוע בטחוני ברמה 1
author author KAN11.Web.Components.TextItem.AuthorItemModel
וושינגטון 14.11.23
צילום: -

בוושינגטון הבירה נערכה היום (שלישי) עצרת ענק של הקהילה היהודית להזדהות עם ישראל. בעצרת שנערכה בשדרה הלאומית המרכזית בעיר, השתתפו חברי קהילות יהודיות מכל רחבי ארצות הברית ששיגרו משלחות באוטובוסים ומטוסים כדי להשתתף באירוע. העצרת הוגדרה על ידי המשרד לביטחון המולדת של ארצות הברית כאירוע בטחוני ברמה 1, הדירוג הגבוה ביותר שקיים במסגרת הערכת סיכונים. 

בעצרת נאמו בכירים מהקונגרס האמריקני, נציגי משפחות החטופים, אמנים ישראלים ואמריקנים ועוד. משרדי ממשלה הסמוכים למקום העצרת החליטו לאפשר לעובדיהם שלא להגיע מחשש לעומסים כבדים בתנועה. 

הוואטסאפ של כאן חדשות - עקבו אחרי הערוץ הרשמי

בתי ספר יהודים רבים החליטו לבטל את הלימודים ולעודד את תלמידיהם להשתתף בעצרת; ורוב הארגונים היהודים הגדולים פרסמו קריאות לתומכיהם לבוא לאירוע. העצרת תעמוד בסימן קריאה לתמיכה בישראל, לשחרור החטופים, ולמאבק באנטישמיות. בשולי העצרת יקיימו משפחות החטופים גם מפגשים עם חברי קונגרס ונציגי ממשל, כפי שעשו גם בשבועות הקודמים.

הפופולריים